
Egy jó weboldal statisztikai adatok nélkül gyakorlatilag vakrepülés.
A Google Analytics statisztika rendszere ma az egyik legjobb megoldás erre a célra.
Mi is az a Google Analytics Statisztika
Képzelje el, hogy weboldala szép működik, tele van tartalommal, termékekkel, képekkel és szolgáltatásokkal. Szinte mindent tud amit kell, és mellette a keresőben is jó pozíciót ér el. Minden szép és minden jó, csak éppen ne látja, hogy a látogatók honnan érkeznek, melyik lapokat nézik meg legtöbbször, mennyi időt töltenek el lapjai olvasásával és milyen szokásokkal. Persze azt sem tudja milyen korosztályból és milyen országokból, városokból érkeznek a látogatók.
Ha Ön mondjuk női kozmetikumokat árul Budapesten és kapna hetente, havonta olyan statisztikai kimutatásokat, hogy látogatói főleg a 18 év alatti férfiakból tevődik össze akik Pécsről és Kaposvárról érdeklődnek, lehet elgondolkozna, hogy valamit módosítani kellene a lapokon, tartalmakon. Ezek a statisztikák főleg a weboldalak finomításában, keresőoptimalizálásban és AdWords kampány hirdetésekben segítenek.
Ezen adatok ismeretében Ön könnyedén ad fel célzott AdWords kampány hirdetés Budapestre a 25-50 év közötti nőknek, mobiltelefonra és asztali számítógépes megjelenésre.
Olyan ez mintha megmondhatná a szórólap kiszórása közben, hogy pontosan hány órakor és kiknek vigyék oda a szórólapot.
A Google Analytics Statisztika egy roppant részletes és fontos társa weboldalának.