Vállajuk komplett AdWords vagy Google ADS kampány készítését és üzemeltetését.
Mire való az AdWords vagy Google ADS kampány ?
A google lehetőséget biztosít azon ügyfeleinek akik fizetéses hirdetéseket szeretnének feladni, megjelenítve így termékeiket, szolgáltatásaikat különböző platformokon, és internetes hálózatokon. A fizetéses rendszer roppant egyszerű, ha valaki rákattint a hirdetésre a Google levon tőlünk egy megadott összeget minden kattintás után.
Ez nagyjából hasonló egy újságban való megjelenéshez, csak itt több ezer vagy több tízezer ügyfélhez is eljuthat hirdetésünk a nap 24 órájában, vagy ütemezett időszakokban. Célzott hirdetési kampányok hozhatók létre, melyekkel meghatározhatunk földrészeket, országokat, városokat, vagy kisebb településeket. Megmondhatjuk, hogy milyen célcsoportoknak szóljon a hirdetés, milyen korosztálynak, vagy éppen melyik platformokon jelenjenek meg (számítógép, mobiltelefon, táblagép).
Röviden a Google Adwords kampány hirdetések teljesen személyre szabhatóak. Hatékonyságuk egy újság hirdetéshez képet több ezer szeres. A fizetett hirdetések minden esetben a keresők főoldalain, első oldalain jelennek meg, így a kampány ideje alatt folyamatos az ügyfélszerzés lehetősége. Fontos megjegyezni, hogy csak akkor fizet, ha ügyfele a hirdetésére kattintott, a sima megjelenésekért nem!
Mivel minden AdWords kampány teljesen személyre szabható, így a költségkeretet is meghatározhatja. Ez vonatkozik minden kampányra napi limit szerint (meghatározhatja mennyit költhet el a rendszer 1 nap alatt) illetve vonatkozik minden egyes keresőszóra egyesével ami a kampányban részt vesz (meghatározhatja, hogy egy kattintás mennyibe kerüljön).
AdWords vagy Google ADS kampány
Az AdWords kampány létrehozása nem egyszerű feladat. Minden esetben szakember jelenlétét igénylik. Rengeteg paraméter van amit be kell állítani, sőt nem csak a kampányt kell létrehozni, de a weboldalunkat is fel kell készíteni annak fogadására. A folyamatos szakmai felügyelet elengedhetetlen, mert a kampányokat futási idejük alatt finomítani és újra és újra beállítani szükséges. A költségkeretek megfelelő menedzselése, a beépített keresőszavak finomítása, vagy a landing oldalak újra-beállítása nélkülözhetetlen egy hatékony kampány hirdetés futása alatt.
Lehet sokan azt gondolják, hogy egy kampány hirdetés elindítása elegendő. Persze ez kiderül 1-2 héten belül amikor a pénz elfogy kattintások voltak ugyan, de sajnos vásárló egy sem. Ez egy önálló szakterület az internet világában.
Amennyiben kérdése van AdWords kampány rendszerünkkel kapcsolatban keressen bennünket az alábbi űrlap kitöltésével: